Повернення та гарантії

Повернення

За яких умов можно повернути товар?

  • пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
  • не має слідів експлуатації і збережена комплектація
  • збережено упаковку, товарний чек
  • відсутні сторонни написи, наліпки
Ми не приймемо повернення якщо будуть порушенні вищезазначені умови

Як повернути товар?

  1. заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть у коробку
  1. запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м.Запоріжжя вул.Шкільна 8 або відправте кур’єрською службою

Як повернути кошти?

Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару

Гроші повертаються на 7-й день після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.

Гарантії

Умови надання гарантії?

  • пройшло не більше 6 місяців або 10000 км пробігу (до настання однієї із зазначених подій)(Підстава – стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів).
  • товар не має механічних або інших пошкоджень
  • товар використовувався за інструкцією
  • ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції

Як здати товар по гарантії?

  1. підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
  1. заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть з іншими документами у коробку
  1. запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м.Запоріжжя вул.Шкільна 8 або відправте кур’єрською службою
Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної

Який порядок (процес) обробки рекламації?

Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розгляду- до 30 днів.

Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.

У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.

Гроші повертаються на 7-й день після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.

Хто покриває транспорті витрати?

Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.

Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.

Вартість послуг автосервісу не компенсується.

Як надіслати товар кур’єрською службою

Оформіть відправлення за реквізитами:

Отримувач - Гребенюк Вадим Григорович
Телефон - +380979722288
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м.Запоріжжя вул.Шкільна 10 від.НП №29
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати

Які товари можна повернути а які ні?

Всі товари в нашому магазині можна повернути окрім:

  • предмети сангігієни
  • товари в аерозольній упаковці
  • трубна продукція, скло
  • електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
  • товар привезений під замовлення з іншої країни. (Стаття 9 Закону України "Про захист прав споживачів")