Натягувачі для зубчастих, клинових і поліклинових ременів - призначення, функції та провідні виробники.

натяжний ролик

Ремінні передачі часто використовують у двигунобудуванні для передавання крутного моменту від приводного вала до різних агрегатів, наприклад, для приводу генератора або водяного насоса за допомогою клинового або поліклинового ременя. Застосовуються також зубчасті паси, які поступально переміщаються зубчастими шківами і можуть виконувати функції управління, наприклад, під час регулювання клапанів двигуна. Для всіх пасових передач важливий оптимальний натяг приводного паса. Занадто сильний натяг призводить до збільшення навантаження на вал і його зносу, а надто слабкий натяг може призвести до прослизання ременя та неефективної передачі механічної енергії. Крім того, з часом приводний ремінь подовжується через зношування, тому натяг необхідно регулювати.

натяжний ролик

Натяжні ролики використовуються для рівномірного налаштування приводного ременя на певне зусилля розтягування і компенсації ослаблення натягу. Завдання натяжного ролика - направляти приводний ремінь і одночасно передавати на нього необхідний для регулювання натягу тиск. Натяжні ролики зазвичай виготовляються з металу і, залежно від сфери застосування, можуть мати шарикопідшипники. Роликові опори часто виготовляються з гуми, також застосовуються шківи з поліаміду. До відомих виробників натяжних роликів належать BTA, SNR, INA, FEBI BILSTEIN, VAICO, RUVILLE і SKF.

Заміна несправного натяжного ролика

Крім приводного ременя, постійному зносу під дією механічних навантажень піддається і натяжний ролик. У результаті зносу натяжний ролик може скрипіти або перестати оптимально натягувати приводний ремінь. Якщо натяжний ролик несправний, рекомендується його замінити, що здебільшого можна зробити самостійно за умови невеликої навички роботи руками. Докладні інструкції можна знайти у відповідній літературі або в Інтернеті. В інтернет-магазині dnkavto.com.ua ви можете придбати новий натяжний ролик за особливо вигідною ціною. Ми також пропонуємо безліч інших оригінальних деталей фірмової якості для різних моделей автомобілів.

Після заміни ременя виконайте його натяжку за допомогою натяжного ролика

регулювання натягувача

Ремені приводу ГРМ мають бути точно відрегульовані за фазами газорозподілу і правильно натягнуті, інакше двигун може бути пошкоджений. Щоб мати можливість відрегулювати ремінь ГРМ після заміни ременя на натяжному ролику, перед заміною ременя корисно позначити важливі точки регулювання маркером. Крім того, завжди слід спочатку натягувати ремінь ГРМ з боку, протилежного натяжному ролику.